پودر پیاز، پودری است که از پیاز خشک شده تهیه می‌شود. به دلیل داشتن طعم و بوی شدید پیاز، معمولاً در صنایع غذایی به عنوان یک ادویه‌جات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پودر برای افزایش طعم غذاها و تنوع در سبزیجات، غذاهای گوشتی و غیره استفاده می‌شود. همچنین، می‌توانید از پودر پیاز در تهیه خوراکی‌هایی مانند سوپ، کمپوت، رب گوجه فرنگی و... استفاده کنید.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت روز پودر پیاز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر پیاز، پودری است که از پیاز خشک شده تهیه می‌شود. به دلیل داشتن طعم و بوی شدید پیاز، معمولاً در صنایع غذایی به عنوان یک ادویه‌جات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پودر برای افزایش طعم غذاها و تنوع در سبزیجات، غذاهای گوشتی و غیره استفاده می‌شود. همچنین، می‌توانید از پودر پیاز در تهیه خوراکی‌هایی مانند سوپ، کمپوت، رب گوجه فرنگی و... استفاده کنید.

قیمت روز پودر پیاز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



از ديگر مزاياي استفاده از پودر پياز، طول مدت زمان نگهداري آن است. در حالت عادي، پياز فريز شده بعد از مدتي شروع به پوسيدگي مي‌كند و بايد هربار پياز تازه را خريداري كرد. اما پودر پياز به دليل خشك بودن و عدم داشتن رطوبت، مدت زمان نگهداري آن طولاني‌تر است و مي‌توانيد براي مدت زمان بيشتري از آن استفاده كنيد.

براي تهيه پودر پياز، مي‌توانيد پيازهاي خشك شده را به صورت دستي يا با استفاده از دستگاه خشك كن درجه حرارت پايين خشك كنيد. سپس پيازهاي خشك شده را به قطعات كوچك تر بشكنيد و آن‌ها را با استفاده از آسياب الكتريكي يا دستي، به پودر تبديل كنيد.

در نهايت، بهتر است پودر پياز را در جاي خشك و خنك نگهداري كنيد تا بهترين نتيجه را در طعم و ماندگاري آن بدست آوريد.

قيمت روز پودر پياز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت هر كيلو پودر پياز-خواص پودر پياز-قيمت پودر پياز و سير-قيمت پودر پياز ديجي كالا خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت روز پودر پياز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت روز پودر پياز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت روز پودر پياز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت هر كيلو پودر پياز-خواص پودر پياز-قيمت پودر پياز و سير-قيمت پودر پياز ديجي كالا با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت روز پودر پياز را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت روز پودر پياز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت روز پودر پياز و قيمت هر كيلو پودر پياز-خواص پودر پياز-قيمت پودر پياز و سير-قيمت پودر پياز ديجي كالا كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت روز پودر پياز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

براي درست‌كردن ادويه پياز، به طور معمول، پيازها را خشك كرده و سپس آسياب مي‌كنند. اگرچه برخي ترجيح مي‌دهند آب پياز را گرفته و آن را به‌صورت خمير درآورند. ادعا مي‌كنند كه اين امر باعث افزايش طعم آن خواهد شد، اما درهرصورت نتيجه نهايي يك پودر با بوي شديد پياز است.
اغلب پودرها به رنگ سفيد، زرد يا قرمز است كه طعم‌ها و كاربرد پودر پياز متفاوت است. پودرپياز طعم دلپذيري داشته و براي افرادي كه تمايلي به وجود پياز درون غذاي خود ندارند، انتخابي بسيار مناسب است.
خواص پودر پياز
پودرپياز حاوي خواص بي‌نظيري از جمله كلسيم، پتاسيم، منيزيم و… است كه مي‌توانيد در غذاهاي خود از آن استفاده كنيد. البته توجه داشته باشيد كه حاوي مقادير كمي از اين مواد مغذي است؛ به اين معني كه شما نمي‌توانيد براي تأمين كل مقدار توصيه شده از اين مواد، روي آن حساب كنيد. در زير به برخي از خواص پودر پياز و مواد مغذي موجود درون آن اشاره كرده‌ايم:
پودر پياز حاوي مقدار كمي سديم است
پودرپياز طعمي شديد اما نمك بسيار كمي دارد. مقدار سديم موجود در پودرپياز برابر با ۲ ميلي‌گرم در يك قاشق‌چاي‌خوري است. اين باعث مي‌شود در بسياري از دستورالعمل‌ها، از جمله همبرگر، سالاد و سوپ، جايگزين خوبي براي نمك باشد. ميزان توصيه شده روزانه براي سديم كمتر از ۲۳۰۰ ميلي‌گرم است. كاهش مصرف نمك با استفاده از پودر پياز هنگام پخت‌وپز، مي‌تواند خطر ابتلا به فشارخون بالا، بيمارهاي قلبي و سكته را كاهش دهد.
حاوي كلسيم است
كلسيم يك ماده مغذي است كه براي سلامت استخوان‌ها و دندان‌هاي خود به آن نياز خواهيد داشت. اين ماده در انتقال عصب و عملكرد سالم ماهيچه‌ها نيز نقش دارد. يك قاشق چايخوري پودر پياز حاوي ۹ ميلي‌گرم كلسيم است. با توصيه مصرف روزانه بين ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ ميلي‌گرم كلسيم، اين مقدار ممكن است زياد به نظر نرسد، اما افزودن پودرپياز به غذاهاي موردعلاقه شما مي‌تواند مصرف كلسيم را بدون تلاش زياد افزايش دهد.
چربي و كالري كمي دارد
استفاده از پودر پياز در غذاهاي مورد علاقه‌تان، طعم آن را افزايش داده، بدون اين كه مقدار قابل‌توجهي چربي و كالري به غذا اضافه كنيد. متعادل نگه‌داشتن رژيم غذايي به شما اين امكان را مي‌دهد كه وزن خود را كنترل كرده و خطر ابتلا به چندين بيماري از جمله بيماري قلبي و ديابت را كاهش دهيد. يك قاشق چايخوري پودر پياز فقط ۸ كالري دارد و تقريباً هيچ چربي ندارد. پس شما مي‌توانيد با خيال راحت و به هر ميزان كه خواستيد، از ادويه پياز در غذاهاي روزانه خود استفاده نماييد.
پودر پياز حاوي پتاسيم است
يك قاشق چايخوري ادويه پياز حاوي ۲۴ ميلي‌گرم پتاسيم است. پتاسيم يك ماده مغذي بوده كه به تنظيم فشارخون كمك مي‌كند. انقباض سالم ماهيچه‌ها و استخوان‌ها، هضم و ضربان قلب از ديگر عملكردهاي بدن هستند كه براي فعاليت صحيح خود به پتاسيم نياز دارند. كمبود پتاسيم مي‌تواند باعث اسپاسم ماهيچه‌ها، ضربان قلب نامنظم و ضعف شود؛ افزودن پودرپياز به ادويه ترشي يا استفاده از آن در غذاها، راهي آسان براي افزايش مصرف پتاسيم است.
پودر پياز مقدار كمي منيزيم دارد
پودر پياز حاوي مقدار كمي منيزيم با ۳ ميلي‌گرم در قاشق‌چاي‌خوري است. اين ماده به‌سلامت استخوان‌ها، ايمني بدن، عملكرد ماهيچه‌ها و اعصاب كمك كرده و قند خون را تنظيم مي‌كند. منيزيم در برخي از سبزيجات و ماهي‌ها يافت مي‌شود. هنگام استفاده از پودرپياز، كمي منيزيم اضافي به وعده غذايي شما اضافه خواهد شد.
طرز استفاده از پودر پياز در غذا
پودرپياز يك طعم‌دهنده طبيعي بسيار مناسب براي انواع غذاها است. همچنين براي كاربرد پودر سير و تركيب كردن آن و ساير ادويه‌جات يك چاشني خوب و مناسب براي غذاهاي گياهي، گوشتي، ماهي و غيره خواهد بود.
پياز به‌صورت پودر شده، همچنين طعم‌دهنده‌اي فوق‌العاده براي انواع سس، ديپ، سوپ و ساير دستورالعمل‌هايي است كه نياز به بافتي صاف و بدون مواد اضافي دارند. شما مي‌توانيد از اين پودر در انواع خورشت، غذاهاي پلويي، فست‌فودها، غذاهاي مدرن، انواع آش و غيره استفاده نماييد.
طرز تهيه پودر پياز
هيچ راز بزرگي در مورد طرز تهيه پودر پياز وجود ندارد. تنها چيزي كه نياز داريد چند پياز تازه است. تهيه پودرپياز، راه‌حل مناسبي براي استفاده از پيازهايي است كه به‌تازگي خريداري كرده و شروع به فرسودگي كرده‌اند. فقط در مدت يك ساعت، شما قادر خواهيد بود آن‌قدر پودرپياز توليد كنيد كه مدت‌زمان زيادي براي شما ماندگار شود تا علاوه بر استفاده در سوپ و انواع غذاها، بتوانيد به‌جاي نمك نيز از آن استفاده كنيد.
پياز مناسب را انتخاب كنيد
يك يا دو پياز بزرگ، اغلب براي استفاده يك خانواده چهارنفره ​​در طولاني‌مدت كافي است. در صورت تمايل مي‌توانيد پياز بيشتري اضافه كرده و ديگر خيالتان از وجود پياز در خانه راحت باشد.
پيازها را براي خشك‌كردن آماده كنيد
ابتدا پوست پيازها را كنده و با چاقوي سرآشپز تيز آن‌ها را خرد كنيد. تكه‌هاي پياز را روي سيني پهن كرده و در فر با دماي ۱۵۰ درجه قرار دهيد. براي خشك‌كردن مي‌توانيد از نور خورشيد نيز استفاده كنيد كه براي خشك شدن پياز به مدت‌زمان طولاني‌تري نياز خواهيد داشت. پس از خشك شدن كامل پيازها، به طوري كه به‌راحتي با دست خرد شوند، نوبت به آسياب آن است.
اگر از فر براي خشك‌كردن استفاده كرده‌ايد، بگذاريد پياز خشك شده قبل از آسياب شدن، خنك شوند. پس از خنك شدن، پياز خشك شده را درون آسياب يا غذاساز ريخته و به ميزاني كه مي‌خواهيد آن‌ها را آسياب كرده تا كاملاً نرم شوند. آسياب را ادامه دهيد تا مخلوط به غلظت دلخواه شما برسد.
پودر پياز را در جاي مناسب نگهداري كنيد
مانند ساير ادويه‌جات، پيازهاي پودر شده بايد در يك ظرف سربسته و در مكاني سرد، خشك و تاريك نگهداري شوند. در حالت ايده‌آل، پودرپياز نبايد در معرض رطوبت قرار گيرد. بهتر است به‌جاي تكان دادن ظرف پودرپياز روي قابلمه و حرارت، مقدار موردنظر را با قاشق اندازه‌گيري كرده و به غذا اضافه كنيد. همچنين مي‌توانيد مقادير اضافي از پودر را فريز كنيد. مانند هر ادويه يا سبزي خشك، بهتر است ظرف را هفته‌اي حداقل يك‌بار در روز تكان دهيد تا به هم نچسبد. تكان دادن، رطوبت باقي‌مانده را به طور مساوي توزيع كرده و از رشد كپك جلوگيري مي‌كند.
حتماً شيشه را برچسب‌گذاري كنيد تا آن را با ادويه‌جات ديگر مانند پودر سير اشتباه نگيريد.
هنگامي كه پودر به‌خوبي استفاده و ذخيره شود و بسته به ميزان خوب خشك‌شدن آن، انتظار داشته باشيد كه پودرپياز شما تا يك سال در يك ظرف خوب بسته‌بندي شده خوش طعم بماند. هرچند ممكن است بو و طعم اوليه خود را از دست بدهد.
قيمت روز پودر پياز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت هر كيلو پودر پياز-خواص پودر پياز-قيمت پودر پياز و سير-قيمت پودر پياز ديجي كالا مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 66 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585833

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .